söndag 24 februari 2019

Twittertrådar

På Twitter har jag skrivit några trådar om mina upplevelser som barn i Zaire (nuvarande Demokratiska Republiken Kongo). För att tillhandahålla dem på ett ordnat sätt lägger jag länkar till trådstarter i ett blogginlägg.

För interaktion hänvisar jag till Twitter @cynsimer. Ställ gärna frågor eller dylikt där.

Första tråden var lite allmän och tillkom efter prat om väder och värme. Den innehåller lite blandat: Barn i Afrika

Den andra tråden handlar om flygplan och dess betydelse: Flygplan

Den tredje tråden handlar om internatet: Livet på internatet.

3 kommentarer:

  1. Du kanske inte tror det om mig, men jag har alltid tyckt att du har integritet. Jag struntat fullständigt i vilka läggningar folk kan tänkas ha om dessa är harmlösa för andra. Jag är sådan som tror att alla människor har någonting som är onormalt i sig, annars skulle de vara onormala. Det betyder jag med! Och jag tror inte på supermänniskor. Du har levt ett spännande liv. Ha det så bra du kan ha det!

    SvaraRadera
  2. Nice post thank you Tammy

    SvaraRadera

Skriv en signatur för underlätta vid repliker och debatt.
Håll dig till ämnet och god ton.
Bloggägaren förbehåller sig rätten att ta bort kommentarer utanför skjutgränserna.